Ruilen of retourneren

Ruilen of retourneren? Dat kan natuurlijk!

U kunt het artikel binnen 100 dagen na ontvangst gratis (alleen particulieren) retourneren. Wanneer u een artikel retour stuurt, wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen na ontvangst op uw bankrekening teruggestort. Het artikel moet daarvoor compleet, ongeschonden en met originele verpakking bij ons ontvangen zijn.

Sommige artikelen kunt u niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast. Daaronder verstaan we producten; die gevuld zijn geweest, waarin as is verwerkt, producten die speciaal op maat/verzoek gemaakt zijn en producten die zijn gegraveerd.

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
U kunt uw bestelling heel eenvoudig via ons retourenportal sturen. Klik hier voor ruilen of retourneren in Nederland en klik hier voor ruilen of retourneren in België. Meld uw retourzending aan en genereer een verzendlabel.

Het enige wat u nodig heeft om uw retourzending aan te maken is de track & trace code of het ordernummer van de originele zending, samen met uw postcode. Kunt u het track & trace nummer nergens meer vinden, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Nadat u uw DHL Servicepunt naar voorkeur heeft gekozen wordt er een retourlabel aangemaakt. Print deze uit, plak het label op het pakket en lever het pakket in bij het door uw gekozen DHL Service Point. Verwijder a.u.b. het oude verzendlabel. Deze service geldt alleen voor particulieren.

Retouradres voor partners (zakelijk)
Om uw retourzending goed te kunnen behandelen verzoeken wij het retourformulier volledig in te vullen en toe te voegen in de verzenddoos. Het retouradres is:

URNWINKEL.
T.a.v. Afdeling retouren
Roggemole 8-14
8531 WB Lemmer
Nederland

Als u een vraag heeft of advies wilt hebben, kunt u contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen of te bellen naar +31 858 081 046.